Vrienden van het Zoute schenken 2.500 € aan het For Freedom Museum !

Op hun jaarlijkse fietstocht brachten een 125-tal leden van de vereniging “De Vrienden van het Zoute” recentelijk een bezoek aan het For Freedom Museum, te Ramskapelle, Knokke-Heist. De weergoden waren niet van de partij die morgen en een verfrissing was meer dan welkom voor de sportieve groep.

Conservators Freddy en Danny Jones verwelkomden iedereen en gaven de voorzitter en de ondervoorzitter van “ De vrienden van het Zoute " een korte introductie over het ontstaan, het thema en doel van het For Freedom Museum.

De heer Emmanuel van Innis en mevrouw Violaine Muûls  hadden een aangename verrassing voor het FF Museum meegebracht.
In aanwezigheid van alle leden werd een  cheque overhandigd van 2.500 €. Deze mooie som werd door beide conservators in dank aanvaard.

Deze donatie zal worden besteed aan de uitbreiding van de  audiobeleving. Deze dient dringend te worden aangepast wegens de recente uitbreidingen.

Het bestuur van “ De Vrienden van het Zoute” beloofden het For Freedom Museum in gedachte  te houden en de steun naar de toekomst te bestendigen.
Dit is uiteraard een welgekomen geschenk, waarvoor het For Freedom Museum alleen maar zeer dankbaar kan zijn !
Tevens is dit een motivatie om zich zich te blijven inzetten voor de kwaliteit en de uitstraling van het museum.

Danny en Freddy Jones

For Freedom Museum